کسب و کار

راهنمای استراتژی روابط عمومی برای بنیانگذار انفرادی

راهنمای استراتژی روابط عمومی برای بنیانگذار انفرادی

به هفته نامه Trends خوش آمدید خبرنامه با جذاب ترین روندهای تجاری و بینش عملی برای کارآفرینان.

d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c d8a7d8b3d8aad8b1d8a7d8aada98db8c d8b1d988d8a7d8a8d8b7 d8b9d985d988d985db8c d8a8d8b1d8a7db8c d8a8d986db8c 66d1642d7cc00

“آیا روابط عمومی مرده است؟”

ما این مناظره را شنیدیم برای سالها روشن و خاموش می شود. به نظر می رسد که صنعت روابط عمومی خود را به یک نماینده بد تبدیل کرده است، چه با مدل های منسوخ آژانس و انتشارات مطبوعاتی رایج.

علاوه بر این، رسانه‌های اجتماعی و پلت‌فرم‌های خبرنامه به میزان قابل توجهی مانع انتشار (و دیده شدن) خود را کاهش داده‌اند.

اما گول نخورید – برای اکثر شرکت‌ها، دستیابی به مخاطبان زیادی امروز نسبت به مثلاً 10 سال پیش آسان‌تر نیست. و برجسته شدن در رسانه های اصلی کار را به نصف کاهش می دهد.

این امر مخصوصاً برای بنیان‌گذاران انفرادی که زمان ایجاد محتوا یا ایجاد مخاطب از ابتدا ندارند، صادق است.

Download Now: Free Press Release Template

واقعیت این است که تا زمانی که کسب‌وکارها همچنان خواهان تبلیغات رایگان هستند، روابط عمومی اینجا خواهد بود.

بنابراین، ما بینش‌هایی را از کارآفرینان و متخصصان روابط عمومی در انجمن Trends گردآوری کردیم و این راهنمای استراتژی کوتاه را برای کمک به شما در دستیابی به توپ گردآوری کردیم.

این راهنمای گام به گام را دنبال کنید تا بیاموزید چگونه برای محصول یا خدمات خود دریافت رسانه ای “به دست آمده” (رایگان AKA) را بدست آورید.

مرحله 1: مخاطبان خود را درک کنید

وقتی نوبت به جلب توجه رسانه‌ها می‌رسد، مخاطبانی که بیشترین اهمیت را دارند دروازه‌بان‌ها هستند: نویسندگان و ویراستارانی که تصمیم می‌گیرند چه چیزی را منتشر کنند.

راز جلب توجه آنها این است که بفهمید روزنامه‌نگاران چه می‌خواهند و چه نیازی دارند، سپس خود را به عنوان فردی که می‌تواند کارشان را آسان‌تر کند، قرار دهید.

با ضرب‌الاجل‌های محدود، و کوه‌هایی از اطلاعات برای بررسی، آن‌ها از منابعی که ایده‌های داستانی یا تحقیقاتی را که با اهدافشان همسو است برایشان به ارمغان می‌آورند قدردانی می‌کنند. ترفند این است که بسیار روشن در مورد آن اهداف مشخص شوید.

«یک روزنامه نگار در نهایت به دنبال ایجاد محتوایی است که برای مخاطبانش طنین انداز و ارزشمند باشد. آدریان سالامونوویچ، نویسنده PR رایگان، و بنیانگذار دو کسب و کار چند میلیون دلاری.

چگونه به خبرنگاران نزدیک شویم

وقتی جان یونگر، نویسنده و کارآفرینی که قبلاً در فوربس درباره استارتاپ‌ها می‌نوشت، روزانه 1 تا 2 دوجین پیشنهاد از بنیان‌گذاران سراسر جهان دریافت می‌کرد.

او نظراتی را در مورد اینکه چه چیزی از دیدگاه یک روزنامه‌نگار باعث ایجاد یک طرح مفید می‌شود، ارائه کرد:

🕵️ تکالیف خود را انجام دهید

در مورد روزنامه‌نگارانی که به آنها پیشنهاد می‌دهید تحقیق کنید و دریابید:

  • چه نوع موضوعاتی را پوشش می دهند
  • آنچه احتمالاً به آن نیاز دارند
  • نشریه(هایی) که برای آنها می نویسند و اولویت های آنها

بدون این مرحله، وقت همه را تلف می‌کنید.

یک بازی مفید برای جلب توجه روزنامه‌نگاران، ارائه یک «انحصاری» است، به این معنی که به آنها دسترسی انفرادی به یک داستان را می‌دهید. این نشان می‌دهد که نیاز آن‌ها برای انتشار چیزی متفاوت و بهتر از رقبایشان را درک می‌کنید، و اینکه خروجی آن‌ها را در اولویت قرار داده‌اید.

🫶 معتبر باشید

یانگر گفت: «من را به دام نینداز. “وقتی مردم مانند بازاریابان رفتار می کنند، علاقه ام را از دست می دهم.”

در عوض، روی اشتراک‌گذاری یک داستان تمرکز کنید. اگر داستانی جالب است، نیازی به فروش ندارد. او گفت: «افراد باهوش به جای اینکه فکر کنند هر مکالمه یک معامله است، یک رابطه ایجاد می‌کنند.

⏳ به وقت آنها احترام بگذارید

خبرنگاران هیچ کمبودی در گزینه های داستان ندارند. چیزی که آنها در آن کوتاه هستند زمان است. بنابراین آماده باشید تا با کمترین اطلاعیه تماس بگیرید.

یانگر گفت: «همچنین، با من درگیر نشوید». برخی از شرکت‌ها بارها و بارها درخواست می‌کنند که در استوری‌ها نمایش داده شوند، اما در مورد نوع داستان‌هایی که می‌خواهند ببینند، این‌طرف و عقب می‌گویند.

به یاد داشته باشید، هدف شما تبدیل شدن به یک منبع قابل اعتماد برای روزنامه نگار است، نه برعکس. همیشه این را در نظر داشته باشید، و احتمالاً انواع روابط سازنده ای ایجاد خواهید کرد که به قرار دادن شرکت شما در نقشه کمک می کند.

مرحله 2: فهرست رسانه خود را بسازید

وقتی ذهنیت درستی پیدا کردید، شروع به تهیه فهرستی از روزنامه نگارانی کنید که به دنبال داستان هایی مانند شما هستند. برای انجام این کار، مقالاتی را جستجو کنید که در مورد رقبای شما یا “مشابه های شما” نوشته شده است.

شبیه شما شرکت هایی هستند که:

  • شما تحسین می کنید
  • مطبوعات زیادی دریافت کنید
  • خیلی شبیه شماست
  • اما رقیب مستقیم شما نیستند

برای مثال، ظاهر مشابه پاتاگونیا ممکن است TOMS باشد. آنها توسط ارزش های مشابه هدایت می شوند، اما بر سر یک محصول دقیق رقابت نمی کنند.

TOMS

pata

سالامونوویچ گفت: «همه روزنامه‌نگارانی که درباره TOMS نوشته‌اند ممکن است به پاتاگونیا علاقه‌مند باشند، زیرا آنها از آن دسته از روزنامه‌نگارانی هستند که درباره شرکت‌های پیشرو، با رشد سریع و نوع‌دوست می‌نویسند.

فهرست رسانه‌های شما جایی است که این روزنامه‌نگاران را ردیابی می‌کنید و اطلاعات مورد نیاز برای کمک به ارتباط شما با آنها را جمع‌آوری می‌کنید.

3 روش برای ایجاد فهرست رسانه ای

شما به ابزارهای پیچیده نیاز ندارید. می توانید از یک CRM پولی (چشمک چشمک) استفاده کنید، اما چیزی به سادگی یک صفحه گسترده کار را انجام می دهد.

می‌توانید الگوی فهرست رسانه را کپی کنید ، یا یکی از خودتان بسازید. سپس از مراحل زیر برای جمع‌آوری نام و اطلاعات تماس خبرنگارانی که ممکن است به داستان شما علاقه مند باشند، استفاده کنید: 

1. اخبار Google را برای داستان‌هایی درباره رقبا یا مشابه ($0)

جستجو کنید

یک راه سریع و رایگان برای شروع کاوش در چشم انداز رسانه برای صنعت خود جستجو در Google News است. داستان‌هایی را که در مورد رقبایتان، شباهت‌هایتان، یا اصطلاحات مرتبط با هر یک از زوایای داستانی که ممکن است امیدوارید مطرح کنید، نوشته شده است، جستجو کنید.

Google News_Toms>

منبع: Google News

بلافاصله، نتایجی را از منابع مختلف خواهید دید که نمایانگر زوایای مختلف است. گام بعدی خواندن مقالات، جستجوی اطلاعات کلیدی درباره روزنامه نگارانی است که آنها را نوشته اند.

شما به دنبال اطلاعات تماس و نکاتی در مورد مواردی هستید که روزنامه نگار دوست دارد پوشش دهد یا برای مخاطبانش مهم است. هنگامی که طرح سفارشی خود را بسازید، این کار به کارتان می آید.

گاهی اوقات، روزنامه نگاران آدرس ایمیل خود را مستقیماً در بیوگرافی نویسنده خود قرار می دهند، مانند این. افرادی که دارای فناوری پیشرفته تر هستند ممکن است به جای آن دسته اجتماعی خود را از X گرفته تا Threads و Signal قرار دهند.

d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c d8a7d8b3d8aad8b1d8a7d8aada98db8c d8b1d988d8a7d8a8d8b7 d8b9d985d988d985db8c d8a8d8b1d8a7db8c d8a8d986db8c 66d164312d3fa

منبع: آستانه

وقتی اطلاعات یک روزنامه نگار به راحتی قابل تشخیص نیست، ابزارهایی مانند Hunter.io یا < یک href="https://www.voilanorbert.com/" rel="noopener" target="_blank">VoilaNorbert می‌تواند مفید باشد.

این اطلاعات را به همراه یادداشت ها و پیوندهای مقالات مرتبط در فهرست رسانه خود قرار دهید. همه اینها در زمان تماس به شما کمک می کند!

2. تنظیم یک هشدار Google ($0)

همچنین می‌توانید از Google Alerts استفاده کنید تا از روزنامه‌نگارانی که در مورد موضوعاتی در صنعت شما می‌نویسند، به‌روز بمانید.

به google.com/alerts بروید و یک عبارت جستجو را تایپ کنید . پس از ایجاد، Google یک ایمیل معمولی با تمام مقالات جدید نوشته شده در مورد آن موضوع از سراسر وب برای شما ارسال می کند.

Screenshot 2024-08-29 at 12.24.06 PM

منبع: Google Alert

می توانید هشدارهایی را برای رقبای خود، نام صنعت خود، افراد کلیدی که می خواهید به آنها ادامه دهید یا هر چیز دیگری تنظیم کنید. هنگامی که مقاله جدیدی منتشر می شود که به آن کلمه کلیدی اشاره می کند، در صندوق ورودی شما قرار می گیرد.

اگر در یک صنعت فصلی فعالیت می کنید، این امر به ویژه قدرتمند است، زیرا به شما ایده می دهد که چه زمانی نشریات دوست دارند در مورد موضوع شما بنویسند. این دانش در طول سال‌ها سود زیادی به همراه دارد، زیرا می‌توانید در هنگام توسعه از رقبای خود جلوتر باشید.

3. از ابزارهای پولی مانند «نکته خبری» (0 تا 400 دلار در ماه) استفاده کنید

اگر بودجه روابط عمومی دارید، ابزاری مانند یک نکته خبری را در نظر بگیرید.< /p>

پایگاه‌های اطلاعاتی روزنامه‌نگاران، موضوعاتی که درباره آنها می‌نویسند و اطلاعات تماس آنها را گردآوری می‌کند.

عضویت رایگان می‌تواند به شما کمک کند تا منابع را به همان روشی که Google News می‌تواند پیدا کنید، اما همچنان از شما می‌خواهد که برای جمع‌آوری اطلاعات تماس، کمی جستجوی اینترنتی انجام دهید.

عضویت پولی (200 تا 400 دلار در ماه) به شما امکان می دهد به اطلاعات تماس مستقیماً در سایت دسترسی داشته باشید.

Screenshot 2024-08-29 at 12.25.05 PMمنبع: نکته خبری

نکاتی برای ایجاد فهرست رسانه های شما

در برابر وسوسه تمرکز فقط بر نشریات بزرگ و شناخته شده مقاومت کنید

“بسیاری از بنیانگذاران اینگونه هستند، “من باید وارد بلومبرگ شوم،” یا “من باید در [بخش] فناوری نیویورک تایمز قرار بگیرم، >’»، آنتونی سانتیاگو، معاون سابق بازاریابی در Newswire گفت. این خیلی کلی است و بدیهی است که همه می خواهند در آنجا حضور داشته باشند. اما مجلات تجاری کوچکتر یا نشریات عمودی خاص تری وجود دارند که به همان اندازه مرتبط هستند.”

تمرکز بر نشریات خاص می تواند به حذف رقابت کمک کند. و چاپ مطبوعات در یک نشریه کوچکتر در نهایت می تواند شما را در یک نشریه بزرگتر قرار دهد، زیرا بسیاری از رسانه های بزرگ برای ایده های داستانی، نشریات کوچک را تماشا می کنند.

این یک مفهوم کلیدی در کتاب رایان هالیدی است به من اعتماد کن، من دروغ می گویم، که چگونگی دستکاری و انتقال ایده ها در دنیای رسانه را بررسی می کند.

می توانید میکرو اینفلوئنسرها را نیز به لیست خود اضافه کنید.

افرادی که دارای حساب‌های X یا اینستاگرام هستند که روی صنعت شما متمرکز شده‌اند، در واقع تولیدکنندگان محتوا هستند. آنها را با جستجوی هشتگ های مرتبط با محصول یا خدمات خود یا با مشاهده اینکه مشتریان فعلی شما در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند، پیدا کنید. 

کتابخانه‌های مدارس و شهرها اغلب دسترسی رایگان به پایگاه‌های داده مانند ABI Inform را ارائه می‌دهند، که می تواند به شما در جستجوی هزاران مجله تجاری و انتشارات صنعتی مخصوص رشته خود کمک کند.

⚠️ به اعتبار دامنه سایت های موجود در لیست خود نگاه کنید

ملانی بالکه، موسس فروشندگان ایمیل. «اگر من در وب‌سایتی معرفی شوم که شهرت بسیار بدی دارد، روشی که Google کار می‌کند، آن‌ها ما را به هم مرتبط می‌کنند، درست است؟ مثل این است که وقتی با یک پسر عجیب و غریب در دبیرستان معاشرت می‌کنید، همه بچه‌های دیگر فکر می‌کنند که شما عجیب و غریب هستید.»

Domain Authority از مقیاس 0-100 برای رتبه بندی توانایی وب سایت در رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو استفاده می کند. Balke از ابزارهایی مانند Ahrefs یا BuzzSumo برای بررسی اعتبار دامنه رسانه‌ها، و فقط سایت‌هایی با امتیاز 20 یا بالاتر را به عنوان بررسی کیفیت مورد هدف قرار می‌دهد.

او گفت: «من مهم نیستم که وبلاگ‌های کوچک‌تری باشند. “من واقعاً می خواهم مطمئن شوم که آنها زباله مطلق نیستند.” 

giphy (1)-Aug-29-2024-04-22-18-2157-PM

به سایت های بی ارزش نه بگویید. منبع: Giphy

🔢 حداقل 50 نفر را هدف قرار دهید

هنگام ایجاد فهرست رسانه‌های خود، کیفیت بیشتر از کمیت مهم است.

با این وجود، فهرست شما باید به اندازه کافی طولانی باشد تا اعداد به نفع شما عمل کنند. بعید است که با ارسال ایمیل‌های سرد فقط به یک یا دو روزنامه‌نگار نتیجه‌ای را ببینید.

سالامونوویچ گفت که اگر به خوبی اجرا شود، می‌توانید نرخ پاسخ را تا 7% مشاهده کنید. “شما باید 50 روزنامه‌نگار را بزنید تا چهار یا پنج روزنامه‌نگار بگیرید تا به شما برگردند.”

هنگامی که فهرست خود را تهیه کردید، وقت آن است که کار واقعی ایجاد روابط مفید با این روزنامه نگاران را آغاز کنید.

مرحله 3: داستان خود را به اشتراک بگذارید

یک طرح داستانی دارای سه بخش اصلی است: ابتدا، وسط و پایان.

آغاز جایی است که توجه روزنامه نگار را جلب می کنید و به آنها نشان می دهید که می دانید به چه چیزی نیاز دارند.

سالامونوویچ گفت: «آن چند خط اول باید بیش از حد شخصی باشد. “شما می خواهید نشان دهید که تحقیقات خود را انجام داده اید و تلاش واقعی در اینجاست.”

وسط جایی است که شما برخی اطلاعات پس زمینه شرکت خود، مشکلی که حل می کنید و پیوندهایی که روزنامه نگار می تواند برای بررسی شما از آن استفاده کند، ارائه می دهید. این بخش می تواند عمومی تر باشد.

پایان جایی است که شما به روزنامه‌نگار یا نشریه یک پرسش خاص می‌دهید. این اشتباه را نکنید که فقط اطلاعاتی را برای آنها ارسال کنید – چیز خاصی را بخواهید و شماره تلفن خود را به آنها بدهید تا ارتباط آنها با شما آسان شود.

نکات پیشنهادی

🧹 خانه خود را مرتب کنید

اگر داستان شما توجه روزنامه نگاری را به خود جلب کند، یکی از اولین کارهایی که آنها انجام می دهند این است که مطمئن شوند شما منبع معتبری هستید. همین امر در مورد شرکت های روابط عمومی یا پلت فرم های توزیع با کیفیت نیز صدق می کند.

وب‌سایت خود را، اگر دارید، یا بیوگرافی لینکدین که به‌روز است را وارد کنید. حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خوب هستند، اما مهم نیستند.

این روزها با تاکید بر داستان سرایی بصری، اگر عکس های باکیفیت برای استفاده رسانه ای در سایت خود داشته باشید، به شما کمک می کند. اگرچه کاملاً ضروری نیست، سرمایه‌گذاری یک‌باره در این موارد می‌تواند برای سال‌های آینده به شما کمک کند.

✨ به دنبال راه هایی برای برجسته شدن باشید

سالامونوویچ گفت: «یک روزنامه‌نگار در صورت محبوبیت، 50 تا 100 مسابقه در روز دریافت می‌کند. “پس خودت را جای آنها بگذار. تصور کنید که صندوق ورودی شما بیشتر شبیه یک فید X است و تعداد زیادی از مردم می گویند، به من نگاه کن، به من نگاه کن چگونه متمایز می شوی؟ /p>

او گفت، نکته کلیدی این است که به این فکر کنید که چگونه می‌توانید زمانی که دیگران در حال حرکت هستند، زیگ کنید.

هنگامی که سالامونوویچ و تیمش شرکت چاپ بوم سفارشی خود را در The Verge گذاشتند، عکسی از سگ واقعی روزنامه‌نگار پیدا کردند و یک چاپ سفارشی به‌عنوان سورپرایز ایجاد کردند و نشان دادند که شرکت آنها چه کرده است.

Screenshot 2024-08-27 at 2.54.11 PM-1منبع: آدریان سالامونوویچ

همچنین می‌توانید خارج از جعبه رنگ آمیزی کنید و از ایمیل‌ها جدا شوید – مانند زمانی که سالامونوویچ شرکت دیگرش را در CSI نیویورک با ارسال یک یادداشت دست‌نویس برای تهیه‌کننده آن، آنتونی زویکر، معرفی کرد.

💬 پیگیری کنید

خبرنگاران درگیر ضرب‌الاجل‌های فوری هستند. حتی اگر داستان شما را دوست داشته باشند، ممکن است فراموش کنند که پاسخ دهند، مگر اینکه مستقیماً به چیزی که در آن لحظه روی آن کار می کنند مرتبط باشد. بنابراین برنامه‌ریزی کنید تا با افراد موجود در فهرست رسانه‌های خود پیگیری کنید.

بالکه فرآیند 3 مرحله‌ای خود را به اشتراک گذاشت:

1. گام اولیهرا ارسال کنید، آن را تا حد امکان کوتاه (و کمی مبهم) نگه دارید

2. ۵ روز پس از اولین ارائه، یک ایمیل تکمیلی ارسال کنید. از این به‌عنوان فرصتی برای اعلام حضور، ارسال داده‌های جالب، پیوند به مقاله‌های اخیر، یا سایر ایده‌هایی که نشان می‌دهند چگونه یک داستان می‌تواند مناسب باشد استفاده کنید. مخاطبان روزنامه نگار

3. یک پیگیری نهایی حتی در اینجا می توانید راه هایی برای برجسته شدن پیدا کنید. Balke گزینه‌هایی را در متن ایمیل فهرست می‌کند:

  • بله، من می خواهم صحبت کنم.
  • بله، من علاقه مندم، اما الان واقعاً سرم شلوغ است، لطفاً بعداً وارد شوید.
  • مرا اذیت نکن، من مشغول تماشای تایگر کینگ هستم [به علاوه یک گیف ببر خنده دار]

این گزینه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به روزنامه‌نگاران راه ساده‌ای برای پاسخ دادن می‌دهند و در عین حال لبخند بر لبان او می‌نشینند.

Screenshot 2024-08-29 at 12.30.22 PM-1پیگیری کنید! منبع: کارگاه ایمیل سرد سام پار

«می‌خواهید چیزی متفاوت، خنده‌دار، با شخصیت می‌خواهید، می‌دانید؟ نه یک ایمیل فروش استاندارد که مردم دریافت می کنند، بلکه چیزی است که آنها را وادار می کند بگویند: «اوه، من واقعاً از این ایمیل لذت بردم. من پاسخ خواهم داد،” او گفت.

مرحله 4: شستشو و تکرار

برای اینکه واقعاً مؤثر باشد، گسترش رسانه‌ها باید به بخشی از استراتژی کسب‌وکار شما تبدیل شود.

این نه تنها شما را از هر نیازی که شرکت شما دارد جلوتر می‌کند، بلکه با گذشت زمان، با روزنامه‌نگارانی که شرکت شما را پوشش داده‌اند، روابط برقرار می‌کنید و ارائه داستان‌های با کیفیت بالا در آینده را بسیار آسان‌تر می‌کند.< /p>

هنگامی که این روابط را ایجاد کردید، از آنها مراقبت کنید.

بالکه گفت: “گاهی اوقات من فقط یک چک این ارسال می کنم.” “اگر چیزی را ببینم که می تواند برای آنها مرتبط باشد، آن را منتقل می کنم. اما در واقع، من فکر می کنم این در مورد معتبر بودن است. من فقط آن رابطه را زنده نگه نمی‌دارم، زیرا انتظار دارم تا چند ماه دیگر چیزی دوباره داشته باشم.”

این ایده خوبی است که از روزنامه‌نگاران برای کاری که در داستان‌های مربوط به شما انجام می‌دهند تشکر کنید، با آنها در رسانه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کنید، و کارهای آنها را پیگیری کنید، در صورت لزوم به اشتراک بگذارید و دوست داشته باشید.

همه اینها به شما کمک می‌کند تا شما را به عنوان یک مخاطب مورد اعتماد قرار دهید که می‌تواند برای کمک در داستان‌های آینده به آن اعتماد کند.

در نهایت، ممکن است بخواهید شخصی را برای مدیریت روابط عمومی خود استخدام کنید. به جای استخدام یک شرکت روابط عمومی، سالامونوویچ به بنیانگذاران توصیه می کند که شخصی را بدون سابقه روابط عمومی استخدام کنند و به آنها آموزش دهند که کار را به روش شما انجام دهند.

3 گام آدریان سالامونوویچ برای آموزش استخدام های جدید روابط عمومی

1. مطمئن شوید که کارمند متوجه شده است که بازار هدف شما چه کسی است

شخصیت‌های خریدار خود را با استخدام جدید مرور کنید – یا بهتر است از آن‌ها بخواهید که خودشان تمرین ایجاد پرسونا بر اساس داده‌های مشتری را انجام دهند.

این به آنها بینشی در مورد انواع افرادی می‌دهد که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، و امیدواریم که، انواع نشریات و روزنامه‌نگارانی که مشتریان شما به آنها توجه می‌کنند.

2. از آنها بخواهید به صورت دستی یک لیست رسانه

بسازند

مزیت ساخت دستی آن، به جای استفاده از ابزاری مانند نکته خبری، این است که در حین انجام این کار، در مورد چشم انداز یاد می گیرند، درک عمیق تری از صنعت ایجاد می کنند و احساسی نسبت به سرفصل‌ها، روزنامه‌نگاران، و نشریاتی که داستان‌هایی مانند شما تعریف می‌کنند.

3. به آنها بیاموزید که چگونه بنویسند

یکی از مواردی را که در گذشته برای خود فرستاده‌اید، انتخاب کنید، برخی از بخش‌ها را خالی کنید، و از استخدام‌کننده جدیدتان بخواهید جاهای خالی را پر کند تا بتوانند مهارت کپی‌نویسی را اصلاح کرده و تمرین کنند.

ابزارها و الگوها

بسیار خوب، ما اطلاعات زیادی را در گلوی شما جمع کردیم. اما امیدواریم که آنها زندگی شما را به عنوان یک بنیانگذار انفرادی که در تلاش برای قرار گرفتن بر روی نقشه است آسان تر کنند.

در زیر فهرستی از منابعی است که در راهنما (و برخی موارد جایزه) برای دسترسی آسان ذکر کرده ایم.

کتاب‌ها و کارگاه‌ها

  • > به من اعتماد کنید ، من دروغ می گویم : نگاهی درون به نحوه داستان ها – چه اطلاعات و اطلاعات نادرست – از طریق رسانه ها پخش می شود. 
  • رایگان PR A> : کتاب Salamunovic ، بنیانگذاران آموزش نحوه ساخت اتصالات رسانه ای برای ایجاد قرار گرفتن در معرض ، ترافیک و فروش.
  • کارگاه ایمیل سرد سام پار : < /Strong> دستورالعمل های گام به گام از بنیانگذار The Hustle ، نشان دادن استراتژی های ایمیل سردی که او برای یافتن اطلاعات تماس و ارتباط با بلندگوهای کلاس جهانی ، سرمایه گذاران و صاحبان مشاغل در سراسر جهان استفاده می کند.

روزنامه نگاران را پیدا کنید و با آنها تماس بگیرید

  • voilanorbert: ترکیبی CRM + ایمیل-finder این به شما امکان می دهد تا اطلاعات تماس را برای میلیون ها نفر کشف کنید ، آن اطلاعات را در لیست ها سازماندهی کنید و دسترسی به آنها را ردیابی کنید.
  • hunter.io : جستجوی نام دامنه برای یافتن نام ها و آدرس های ایمیل 100 متر+ افرادی که در شرکت های سراسر جهان کار می کنند.
  • سیگنال: یک افزونه کرومی که توسط استخدام کنندگان استفاده می شود آدرس های ایمیل و شماره تلفن را برای تماس های فیس بوک ، توییتر و لینکدین خود پیدا کنید.
  • google news : جستجو برای یافتن داستانهای اخیر منتشر شده توسط رسانه های خبری در سراسر جهان.
  • یک نکته خبری : یک فهرست قابل جستجو از توییت ها ، مقالات خبری و اطلاعات تماس با روزنامه نگار.
  • به یک خبرنگار کمک کنید (هارو) : با روزنامه نگاران که به دنبال منابع در حوزه تخصص خود هستند ارتباط برقرار کنید. سوالات آنها را بخوانید ، بینش خود را مطرح کنید ، و در صورت علاقه ، آنها پیگیری می کنند.

برنامه ریزی

  • تقویم: “اگر شما در حال انجام رسانه هستید نمی خواهید وقت و تلاش خود را در عقب و جلو از دست بدهید و سعی در یافتن زمان برای اتصال داشته باشید. ” “شما می خواهید در مورد برنامه روزنامه نگار کار کنید و یک پیوند سریع تقویم ، انتخاب زمانی را که برای آنها کار می کند ، برای آنها بسیار آسان می کند.”

*این قطعه از یک پست حق بیمه Trends اقتباس شده است که در ابتدا توسط اتان اقتباس شده است. بروکس. تمام داده های مربوطه به روز شده است. 

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا